Today 09-09-22

Nu är ju klockan dock över ett på natten men d gör inget.
Idag vare skolfoto, uscha!Säger jag.
Ser ut som skit på d där J*vla fotot, gör jag fan varje år..
Inte min grej d där med att fastna på foto.
Tog bara klassfoto idag, blir ensam bild nästa vecka någon gång, det är ju sjukt dåligt.. Då ser man ju ut på ett sätt på klassbilden och ett annat på ensam bilden, det är ju inge kul -.-'

Anyway, innan fotot gick jag och johan till centrum och handlade vindruvor och jordgubbar, MUMS!
Sedan till Cubus och Ur&Penn.
Blev tvungen att köpa lite mer´smycken..



Örhängen & Halsband; Ur&Penn



Nagellakc; Cubus

Kul att jag var så jävla trött när jag kom hem från plugget.. 
La mig i sängen för att kolla flm och halvsomnade, så nu har man halvsovit hela dagen.
Nu blir det till att dygna så jag lyckas vända tillbaka dygnet.
Sitter nu i soffan och kollar mtv och väntar på att bby ska ringa upp igen.. Börjar undra om hon somnat.

Tänkte ta och leka lite med lösnaglar, vilket is the shit!
Pussen:*

XoXo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0