Besviken, Arg Och Ledsen.

Seriöst, någon har snott mina Favorit tight jag fick i julas från mamma med strass.
Och! Min svarta klänning från MQ, Fan vad ledsen jag blir..
Det är den första klänningen jag hittat som jag verkligen tycker om, jag blir så besviken, arg och ledsen.. Och förstår inte vad d roliga med att ta från andra är.

Det enda folket som varit hemma hos oss den senaste tiden är amandas små skitungar till friends..
Känns ju dumt att skylla på dom, men det gör jag för dom är de enda som varit hos oss.
Och mina kläder låg fint och synligt på min säng när jag åkte hemifrån och när jag kom tillbaka var dom borta.

Jag la dessutom klänningen och tightsen där för att jag inte skulle bli av med dom när jag åkte iväg, men ja så var det med den saken.
Tydligen var d ju lättare att bli av med saker i mitt eget hem, än när jag åker iväg.
Trevligt.. Så jag har sagt åt amanda att hon inte får lämna sina vänner på rummet ensamma.
Försvinner något mer slå jag alla tre, åker hem till dom och rotar igenom hela jävla rummen. sen sparkar jag ner dom från porttrappan, så arg är jag.

Inte för att jag skulle kunna göra något sånt på riktigt, men jag får fortfarande tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0