Mina stulna kläder är tillbaka

Pinsamt nog så är mina stulna kläder tillbaka..
Närmsta vännen till mamma, hennes dotter hade snott dom.
Mamma hade pratat om d med sin vännina så hade hon tänkt på sakerna, tyckt att d lät bekant, så när hon kom hem pressade hon ur sanningen ur sin dotter.
Som sedan fick komma hit med mina tights och min klänning själv och be om ursäkt.
Tyvär var jag inte hemma, vilket var tur, då hade det blitt ett jävla liv.

Jag tycker d bara är respektlöst utav henne, jag menar, hon är uppvuxen med oss.
Hon har kännt oss hela sitt liv, och endå gör hon något sånt.
Pinsamt och respektlöst utav henne.

Men nu har jag i allafall fått tillbaka min klänning och mina tights, tack för d.
HAHAHHAHAH, Skrev "affalaffa" innan jag ändrade till "Allafall". . Haha hur fan jag nu lyckades med d, men men nu har jag fått börja dagen med lite skratt i "affalaffa".
Underbart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0