OjOj

Kjolen som jag så gärna ville ha från hm är slut i min storlek, så nu är jag lite ledsen.
Den hade varit super fin på mig.
Det vet jag.
Men så pass onyttig som jag varit så lär jag ju kunna ha en storlek större snart..
Inte bra, har varit fruktansvärt onyttig de senaste två veckorna, som alltid då man är med Carolina.

Det är typiskt oss, nyttiga när vi inte är med varandra, men så fort vi träffas så blir d pizza, Mc Donalds, godis, glass, chips och massa annat onyttigt.
No Good!

Så nu ska d fan inte bli mer onyttigt, XS/S passar mig så bra, vill gärna stanna kvar där.
Åh nej, jag har inget emot större, Bara på mig själv.
Men d är ju inte så konstigt.. jag är van med min lilla XS kropp.

Btw så måste jag köpa nytt löshår..
Åh ny hårfärg, snart blir mitt hår fan grönt.
Haha, oh god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0