Time to get dressed

Dax att fixa sig kanske, tänkte dra mellan halv tio, tio.
Så jag borde väl börja klä mig och så, jag har ju inte ens ätit frulle än, jag har endå varit vaken sen halv åtta.

Åh, i morgon blir d möte med Arbetsförmedlingen..

Btw, så lämnade Carolina mig idag..
Asså åkte hem inte dumpa mig..
Hon åkte vid åtta i morse, då hennes mamma kom och hämtade henne.
Men hon kommer tillbaka nästa fredag igen och stannar öve valborg, bli antagligen till att dra på fest hos Kim då , tror jag hon surra om.
Så det blir ju najz i allafall, men jag funderar på om d skulle vara roligare att kanske "förfesta" ute på krogen då innan man åker dit.
Vi ska förövrigt tälta hos henne då oxå.
Inte lika pepp, vinter ligger ju fan kvar under nätterna, svin kallt förstår inte hur vi ska kunna sova i tält utan att frysa tll döds.
Men men, det blir säkert as najz.

Aja bajz på er nu måste jag fan fixa mig.
Pussssssssen


XoXo*

Kommentarer
Postat av: New York Catcher

Mycket rutinmönster, bra att du finner lite färg att måla den gråa vardagen med.

2010-04-14 @ 10:16:40
URL: http://newyorkcatcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0