Monopol och Geisha

Idag blev det en hemma dag för Mig och Emma.
Har suttit i soffan och kollat tv hela dagen och tagit det lugnt.
Vi satt även och spelade Monopol från halv tolv till halv tre, haha.
Emma vann, som vanligt..
Lite less på att spela mot henne nu asso, HAHA.
Vi svullade Geisha samtidigt oxå.
Inte så Konstigt när man har åtta lådor hemma.
Haha, Tjockisar vi är <3

Jag låg före henne duktigt i början asso.
Hade typ 100.000 kr mer än henne, sen skaffade hon en jävla massa hotel,
och jag hamnde självklart just på dom gatorna.
Och till slut förlorade jag och låg väl äkert en 10.000 back.

M-m-mmmmm, Geisha <3

Nu ligger Emma nere vid fötterna och sover.
Somnade som vanligt när hon låg och kolla film, som alltid..
Så söt bby.

Funderar på om man själv ska sussa nu faktist.
Men först en Cigg!

XoXo :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0