Saknar Ayia Napa

Party VARJE kväll.
Så jävla underbart det var.
 Har aldrig haft så kul i hela mitt liv som jag hade i Cypern med Baby och hennes bror.
Festade varje kväll, hotelet var kul deras bar stängde 6 på morgonen men öppnade klockan 8 på morgonen igen!
Haha hur awesome är inte det!?
Alla fina resturanger som fanns precis överallt, hur fint och trevligt som helst.
Stranden, med alla solstolar och barer.
Låg varje dag på stranden och drack en varsin öl och badade i medelhavet. Helt underbart.
Alla affärer, folket var trevliga, det var billigt.
Asso finns inga minus med Ayia Napa.
Allt var helt sjukt awesome.

Haha, vill ju bara tillbaka till mina 15 minuter av Fame, och allt Party, all god mat, alla människor. ALLT!
Gah!
Det blir Ayia Napa Nästa år igen för mig och Emma.
Och om vi har råd så åker vi direkt från Ayia Napa till Egyptern oxå, det ligger ju precis brevid. (:

Tummen upp för sommaren 2010, och förhoppningsvis sommaren 2011 :D

XoXo:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0