Storuman, Norrland!

Kankse Kanske åker till Norrland på Söndag 15/8.
Till Storuman och träffar Emmas familj för första gången, spännande!
Blire inte på söndag så blire den 22/9 ist. (:
 Och då åker vi den 22/9 och kommer hem igen den 27/9 så att vi är hemma på hennes födelsedag den 28.
Då blir min tjej hela 22 år gammal (:
Då ska vi baka två tårtor, haha ena kommr bli skit kul och göra, men ni får inte veta vad d är förens då.
 Anyway.. NORRLAND!
Kallt! Förhoppningsvis äre fortfarande lite värme iallafall när vi kommer.
Ska packa dunjacka för nätterna då jag och Emma gärna röker tre på natten. haha
Men d ska bli kul i allafall har aldrig varit i Norrland så detta blir spännande.
 Då blire kanske åka till hotell och festa, hemma fester och krogen!
Sen får vi se vad vi hittar på för kul.
 
Jag hoppas det blir nu på söndag, så slipper man vänta så länge.
Vi väntar bara på svar från hennes kusin Maja om hennes ex åker med elr inte.
Hope not! Så vi får plats i bilen :D


Storuman!

Nu ska jag gå och lägga mig och krama på tjejen och sova!
Har precis rökt så lär ju sova gott.
Bara ett glas läsk innan och lägga mobilen på laddning.
Pussen


XoXo :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0