Julklappar och Familjemys!

Blev lie att göra igår.
Först var det hem till mormor och träffa släkten från mammas sida där.
Sedan bar det av till farmor för mig och Emma för attträffa släkten från pappas sida där.

Blev ett jävla massa åkande och kallt som satan var det.
Men vi hade jätte trevligt, fina presenter fick jag oxå.
Mycket från Make Up Store(favorit butik)

Lite bilder från Farmor och julklappar/prsesenter;

Pappa          Emma

Emma och pappa garvar åt enbild på mig som dom gjort om så jag ser fet ut-_-'

Julisar/Presenter

Födelsedagspresent från Pappa 

Julis från Farmor & Pappa  presentkort laddat med 1000 kr


Make Up Store
Läppstift, ögonskugga x2, lösögonfransar + Lim födelsedags present från Farmor.
Presentkort  ger mig en dags "smink kurs" + smink hem för 500:- På/från Make Up Store
i födelsedags present från Moster och Morbror.
Home Spa (som jag ska använda dagen innan jag ska till Make Up Store så huden är ordentligt ren när hon sminkar mig)från Pernilla

Smink från Pernilla.

Och min egna lilla mini shopping i Torsdags.
Läppstift från Make Up Store 170:-
Foundation från Dior 500:-.


Hoppas alla fick en trevlig jul, min var super mysig.
Jag och Emma drog till 360 vid ett bara för att ha något att göra. vi har hemma halv sju på morgonen igen*blink*
Värsta B stället ever.

XoXo:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0