Frukost på sängen

Så jävla trött..
 Carolina gav mig två sömntabletter igår för att jag skulle kunna somna, och jo visst somnade jag.
Sov bort halva dagen gjorde jag oxå.
 Carolina gick upp halv åtta i morse, och jag gick upp vid kanske halv ett.
Fick frukst på sängen utav min kärka flicka oxå.
Super mysigt, det har jag  inte fått av henne förut så d var väldigt trevligt.
(Betyder inte at du inte att du aldrig igen ska behöva göra d (;) Haha

Nu är klockan i allafall kvart över två.
Carolina har gått över till sina föräldrar och hjälper till med att ta bort snö från taken idag igen, duktig flicka!

Jag har värmt på vatten jag.
Så jag sitter och dricker varmt vatten med citron, gott.

Sitter och skriver en liten lista med lite saker och stuff jag skulle behöva fixa/skaffa.
Det blev en del, insåg jag nyss..

Bas Linnen
Spel Dator (så jag som alla andra kan nörda Wow)
Hårfärg
Nytt Löshår
Fixa Naglarna
Ansiktsmasker
Handkräm (Mina händer är sjukt torra just nu)
Tandblekning (Fina tänder är ALDRIG fel!)
Skor (Stövletter, Pumps, Converse)
En jävla massa nya Bh:ar

Och "lite" annat stuff.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0