"WHAT?! Snö på vintern?"

Ungefär så ja tänker man när man vaknar på morgonen och tittar ut genom fönstret.
Helt otroligt ju att vi har så mycket snö.
Jag har ingen aning om hur ycket snö d är i sthlm just nu eftersom jag spenderat dom senaste två veckorna i småland, men kan tänka mig ungefär d samma.
Här är d fan snö till midjan helt sick!
Har inte sätt så här mycket snö på så sjukt länge.

Men jag börjar tröttna nu..
Det var kul i början att d för en gångs skull är snö på vinterna men nu börjar d bli lite för mycket.
Det enda som saknar är ett snö bollskrig sen är vinter klart för mig, sen kan snön få försvinna.

Idag är d dock otroligt härligt väder, vit snö på marken, vindstilla och sol!
Hääärligt.

Elr ja okej ta bort snön endå.
Mina mocka skor är seriöst genom våta, och förstörda.
ORKAR INTE MER! /cry
För er som inte förtod (Slash cry)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0