Bio Igår med Iruba

Var på bio igår med iruba och kollade på Avatar, Andra gången jag ser den.
Är helt in love i den filmen.
Anyway, det var as kul. Precis när d blev tyst i filmen la en av tre tjejer breve Iruba världens jävla brakare.
Pinsamt. Hon ska ju vara glad över att ingen visste vem d var.
Men d var jävla kul, folk runtom började små fnittra.
Aja, filmen är i allafall grymt jävla bra, dom som inte sätt den borde åka och göra d.

Jag fick oxå höra för typ femhundrafyrtioelfte gången "Är det hon? är d kissie?!"
Åh, visst. det är kul man ser ut som en b-kändis som dom flesta vet vem d är.
Men ganska förnedrande oxå, me tanke på hur ful hon är.
Fisk läppen lix.
Dessutom förstår jag inte hur folk kan tro att jag är hon ibland. jag har mycket mindre läppar(äkta) och jag har piercingar i läppen.

LOVELY!
Bild från Google.se

Som sagt alla som inte sätt den borde se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0