Dator, mobil, kataloger, varmchoklad och allt..

Usch, jag känner verkligen i kroppen hur dålig på att blogga jag har varit sedan innan jul, dax att förbättra sig lite igen.

Ska försöka så gott som möjligt att hålla bloggen vid liv.

Sitter i soffan, ner gosad i mitt täcke och lyssnar på Mtv, pillar med min nya blogg och denna, kollar i en av några av mina favorit kataloger, pillar på mobilen, testar lite nya nagellack, och dricker varm O'boy.
Lovely, don't ya think?

Älskar den "super stora" datorn <3

På tal om att testa nagellack, så fastnade jag väldigt mycket för ett grått som mor min har köpt precis, as läckert.
Tycker dock att d hade varit snyggare om d varit lite mörkare grå och kanske lite glansigt, elr lite små glittrigt och inte så matt.
Men men as läckert som sagt.
Min lilla nya thing lixx, gråa naglar, Ist för svarta.
Men, man får ju aldrig nog av svart, så d kommer nog tillbaka till mig snart.

Har spanat lite på Kissies blogg, nu har hon gjort d igen. "Åh, alla wanna be mig"
Please.

Anyway, ska fixa lite med bilder från i julas och så nu.

XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0