Hungrig och trött

Asso åh, har varit uppe hela nätter kanske tre fyra gånger nu.
Är typ svin trött medn kan inte sova ordentligt.
Men nu ska jag dygna, klockan är redan kvart över fyra och jag ska på möte tidigt..
Ska till Arbetsförmedlingen, F-kassan och Soc.
Kul Kul elr något.
Men nu ska jag laga till lite mat hade jag tänkt.
Mamma köpte glass till mig, åt kanske fyra skedar sen fick hon äta upp resten, vill ju inte bli tjock.
Åh, nej! Jag tror inte jag blir tjock för att jag äter lite glass, men jag brukar i vanliga fall äta väldigt mycket.

Jag är sockersjuk.
Need, NEED. All the fucking time, kind of

Jag är typ as trött, men kan inte somna.
Och jag är hungrig, så nu ska jag äta lite ^^


Jag anser att jag är en bra förebild.
Bara så alla vet (:

XoXo :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0