Jul och Nyår

sitter i soffan med flickvan breve som sitter vid lillasysters dator. Haha.. Söta vi är lixx.

Anyway så åker hon hem om 5 timmar, det suger ju.
Har fört över bilder från hennes kamera som jag lånade till att ta kort på mina julisar och så.
Ska fixa lite med dom när hon har åkt.

Hatar när hon ska lämna mig, men vi ses ju snart igen. Dessutom så blir hon 18 den 28de januari, så då blir d utgång den 29de för att fira!
Kul Kul, min tjej blir Quinna!

Anyway hade ni för e på nyår och jul?

Själv firade jag jul hemma hos mamma, med hela släckten från mors sida här, utom morfar och madde, och morbror hans tjej och derastvå barn(kusinerna). dom träffade vi på söndagen innan.
Men men, efter att jag träffat släckten här så åkte jag iväg vid fem tiden hem till Farmor för att fira jul där.
Hade hoppats på att få träffa min pappa som jag har sjukt pissig relation med, men han var sjuk så han stannade hemma.
Så det blev hans fru Rosie, lillasyster Tove, farmor och hennes karl, farbror, faster kusiner och fasters boyfriend.
Helt okej.
Senare på kvällen kom den bästa, CAROLINA OFC! <3
Det gjorde min jul. vid nio- halv tio tiden åkte vi hem och träffade Iruba.
Fick presenter av henne, Rosa Pumps och Paljettljol.

På nyår så vare till att vara hemma till elva tiden drak lite, och lyssna på musik och fixa oss.
Sedan drog vi in tillstan för att kolla raketer och få en Tolvslaget puss.
När allt smällande var över, vilket inte varade så j*vla länge drog vi på fest med Sofie och hennes tjej.
As dryg brud som var med, blev sjukt irriterad på henne, men hon blev utkastad av Mannen/Kvinnan i huset.
HÄRLIGT!
Pallade seriöst inte med den tjejen, det var seriöst fjortis fylla written all over!(stavning)
Hon snubblade i trappan ute och sköll på att d var mitt fel, fitt nylle.
Sedan rasade hon över borden inne hos Lucas och hade ut öl över hans/hennes bärbara. Så Lucas kastade ut henne.
Najz!
Träffade mycket nytt najz folk annars, och var där till ca 6 tiden på morgonen, var hemma halv åtta.
Helt okej nyår.

Outfit of nyår;
Långärmad tröja, nätärmar och även över magen.
Paljettkjol, Glans tights och mina nya skor från Ji-Sko, Kenzas design.
Mörka ögon, orangerosa läppar och nyblonderat lockigt hår.
Jag var super fin (:

Bild från nyår.

Tröja från Devided, 149:-
Den har nätärmar och även över magen.
Var tvungen att köpa den, as fin är den.
Lovely!

//XoXo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0