Presenter och Julisar :'D


Födelsedags present från Farmor, Presentkort på MQ

Present från Mor min, sjukt fina tights

Present från Mor min, Kitty Tofflor <3

Julis från Farmor, Smink från Make Up Store.
Smink borstar, 1 för rouge och 1 för ögon skugga.
Rosa läppstift, Crown. (Min Färg Pretty Baby var slut)

Julis från Farmor, Ögonskugga från Make Up Store.
Grå/Svart.

Från Moster, sminkväska, Face mask, nagellack och solpuder

Från Moster, Väska, schampoo/Balsam/Hårinpackning, deo, Face Mask(dead sea).
Mascara & Täckstift

Från tjejens mamma, sminkväska, med en jävla massa smink

+ Presentkort på H&M, som jag köpte strumpor för. As you can c.
Kitty

Från Iruba, Rosa pumps, som jag velat ha allt för länge.
13cm höga, bra för mig som är kort, blir 174.

Från Iruba oxå, Paljettkjol.

Hello Kitty pläd från Älsklingen <3

Övrigt, jag köpt själv för present & Julpengar

"Från morfar"
Linne från MQ, 199kr
XS

rån Morfar" Skor, från Ji-sko, ca 670kr
Kenza, widflower

"Från Farmor" Klänning från MQ, 299kr
XS

"Från Farmor" Träja från MQ, 199kr
XS

"Från Pappa" Ögonskugga från Make Up Store, 135kr
Guld glittrig.

"Från Pappa" Tröja från Divided, 149kr
XS, Min favorit tröja

"Pappa" Lippgloss, starkrosa, Ljusrosa glittrig.
Billiga, starkrosa 69kr
Ljusrosa 59kr

Men herrgud, nu höll jag på att glömma en present som är den mest användbara.
Haha ja jisses.
MIN MOBIL OFC.
Den är rosa och as fin, love it.
Från Sebastian.
Lovely!


Men den absolut bästa julklappen var att Min underbara kvinna kóm hit och spenderade julkvällen med mig, och stannade i två veckor.
Blev en fin, rolig och små besviken men skit bra nyår oxå.(:

Love you the most


Vad har ni fått för kul i julklapp och köpt för era julpengar i år? (:
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0