Nyår, <3

Haha, åh!
Nu kommer Du kill me, älskling när du ser denna bild, haha.
Färlåt, men var tvungen.
Du är så söt, din heta min asso.

Denna bild är då från nyår.

Vi är glada, och jag var väldigt glad över att hon var hos mig, och jag fick pussa på henne på tolvslaget.
Så nyår, var bättre än bra.
Jag mådde så bra.
Vi åkte in till stan då innan tolv för att titta på smällare och raketer, var då tyvär inte så mycket smällare och så, men fint vare.
Första gången jag var inne i stan på nyår oxå.
Iruba var med oss .
När alla raketer var smällda och smällare döda så drog vi på fest med Sofie oc ennes tjej Nicole(stavning?)
Festen var trevlig och träffade många trevliga och roliga människor, och vissa var bara för mycket fjortisfylla.
Men dom blev ju utkastade så d var as najz.
Puss på d.
Drog i allafall hem vid sex tiden på morgonen sen och var hemma runt halv åtta, åtta.
Blev lite bråk men sånt löser sig.. Som vanligt.

Kapade bort tjejen, annars vet jag inte om jag kommer hem levande nästa gång jag är hos henne.
Haha.. Sweety.

Men nu är klockan redan tjugo över sex och jag funderar på om jag ska hoppa i ett bad elr göra frukost.

Så kom jag på att vi inte har varit och handlat så vi har ingen frukt hemma, så d sög ju.
Får bli frysta jordgubbar, Proviva(svartvinbär), pressade frysta jordgubbbar/mjölk/pressad citron- Jordgubbs smoothie.
Nyttigt och bra.

Frysta bär är bäst.
Och d är typ vad jag lever på just nu.

. Frysta bär
. Lax, Tonfisk
. Tonfisk/lax sallad
. Proviva
. Frukt= Blodappelsin, mandariner, bananjordgubbar(frysta)

hehe mja.
Sen är jag väldigt onyttig till och från!
Mycket godis och läsk.
Men mitt och Flickans nyårslöften; Inget godis på veckor dagar.
Lördagar only. (:

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0