Emma/Tiger

Haha överaskade Emma med att åka hem till henne.
Jag drog till Gay As Hell ett tag och hälsade lite på sofie, och träffade en tjej på Californien(stavning)?
Anyway jätte söt var hon, Träffade även Sofie(mitt ex vän) och hennes tjej.
Det var kul att träffa dom två :D
Emma trodde ju att jag skulle vara kvar på Gay as Hell hela kvällenmen icke sa Nicke.
Åkte hem till Emma vid typ tjugo över tolv och överaskade henne, så sött ansiktutryck hon hade när jag stod utanför dörren, underbara tjej<3
Så söt så.<3

I morgon/dag, klockan är  ju över tolv så..
Men i ....... kommer Emmas bror hit, dåska vi på Grönan på fredag och göra massa annat kul!
Detta ser jag oxå fram emot.
Höhö, lite spänt att få träffa någon i familjen då hon är från Norrland och alla bor där. haha
Förutom  hennes moster som bor på Åland som vi snart ska åka till!
Kul!PUSS



GU VAD KUL!
TIGER KOMMER TILL PRIDE PÅ TORSDAG (nästa vecka)
OCH HON SKA SOVA HOS MIG DÅ!
VI SKA KOLLA FILM,OCH ÄTA CHIPS OCH DRICKA LÄSK!
KUL KUL, VI SKA SE DEATH NOTE<3
KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL!
DETTA SER JAG FRAM EMOT :D
SKA BLI SÅ HIMLA KUL ATT FÅ TRÄFFA DIG IGEN!
FANTASTISKA MÄNNISKA SOM DU ÄR.
LYCKLIG ÄR JAG NU!

Puss på en Tiger

XoXo:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0