Hemma!

Så nu är jag hemma igen, Vi var i Cypern, Tjeckien och Finland.
Var i Cypern från fredag till Onsdag natt.
Har varit så jäääävla awesome!
Hade så asnajz bilder, men tyvär så blev alla tres kameror snodda, men men.
När vi gör om detta så blire nya bilder.
Hade bästa bilderna när jag klipper upp på en bar där det redan står fem tjejer och dansar..
Ganska lame danser asso, men men Anyway.
ALLA går ner och sätter sig när jag klev upp och börja dansa.
Det var så sjukt kul, har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv.
Jag blev bjuden på shots, folk tog bilder och det flockades med folk runt om, så jävla synd att jag inte har kamran kvar, det var grymma bilder!
Och när jag var klar och hoppa ner så sprang folk fram och skulle ta kort med mig och snacka, så sjukt awesome!
Jag är typ kändis i Aiya Napa!

Kommentarer
Postat av: trygg.

Allas kameror? Vad är ni för slarvpottor? ;O Man måste hålla i sakerna hårt utomlands. Bättre lycka nästa gång. Jag som ville se massa bilder.. :(

2010-07-31 @ 03:21:22
URL: http://tryggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0