Nu har jag varit duktig idag!

Idag har jag varit väldigt duktig!
Varit på möte med Kristina Winter från Soc och skrivit på papper och skickat papper till Försäkringskassan och lite så.
 Så snart kommer jag få pengar igen.
Det är inte mycket, men d är i allafall 4.400kr ungefär. (:
Jag ska börja på Oden oxå, vilket känns väldigt bra, där jag ska få prata och gå både gruppterapi och ensam.
Ska bli spännande och se hur det går, ska även ha en typ av inriktning där med estet, Matlagning och hälsa friskvård.
Låter hur bra som helst.
Och jag är säker på att det blir hur bra som helst oxå (:

Träffade upp Carros mamma idag oxå och fick mina saker, och gav henne Carros pengar.
Hon är riktigt trevlig tycker jag.
Men jag saknar fortfarande mina DC skor, så jag hoppas jag får tillbaka dom snart.
Jag saknar säkert annat oxå, men d lär jag väl komma på med tiden.

Emma kom hit oxå, och hon hade varit söt och köpt mat och grejer.
Så vi gjorde Flintastek, potatisgratäng, sallad och så.
Och Emma älskling som är Veggi åt fishsticks elr vad d heter.
Usch det är INTE gott tyvär.. :P

Har ätit en bit kladdkaka som hon köpte med oxå, gu så gott.
I morgon när hon kommer ska vi äta en massa kladdkaka, Godis!

Saknar min tjej redan!

Min Darling<3
Som oxå varit duktig idag!

På torsdag får jag träffa hennes bror, shit vad jag är spänd, en till Norrlänning!
Jag kommer inte fatta ett skit asso, haha.
Men på fredag ska vi kanske till Grönan, och innan sommaren är slut ska jag och Emma till Åland!
Där hennes Moster(?) bor, elr om det var faster?
Minns inte, åh minne som en guld fisk, haha!
Men men, om jag får pengar snart så ska jag fan hinna dra till Gotland med Älsklingen oxå innan sommaren är slut.

Vi var på bio för inte så länge sen och såg Eclipse med Iruba, den var en ganska så mycket besvikelse..
Den nådde inte alls upp till dom två första. Uscha Uscha!
Men men, Som sagt.. Saknar min underbara Quinna.

XoXo:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0