VILL SOVA!/Tiger

Asso seriöst nu är klockan, halv sex och jag vill sova..
Men nu kan jag inte sova för jag har ett möte klockan tre och somnar jag nu så sovar jag GARANTERAT till halv fyra, fyra. Jag känner mig själv..
Jag kan inte sova bara fem timmar jag måste sova 987654.. annars funkar jag inte.
Sen så vill man ju inte gärna sova medan det springer arbetare som ska byta ut förntrerna i mitt rum lixx.

Jag vill Gärna INTE! riskera att släppa en fis i sömnen medan dom står här inne och arbetar.
Sen vem fan vet om dom kanske släpper en medan jag sover, så vaknar man till The smell of DEATH lixx. Gott!
Nae, not much asso.
Så NÄ, det blir nog till att dygna!


HAHHAHAHAA xP


Tiger<3

På tal om blåbär så har jag pratat Med Tiger idag, i hela tre timmar och lite till.
Det var trevligt, den rösten har jag saknat mycket.
Människan med för den delen, känns bra att få prata med henne igen.
Mår väldigt bra just nu faktist.

Hon kommer till Pride oxå den 29de, vet inte riktigt om vi kommer ses, men se henne lär jag ju göra, bara det gör ju rätt mycket.
Jag sitter ju och håller tummarna i hemlighet att vi ska ses, vill ju så gärna ge henne en kram och säga att jag saknat henne.

Snälla hälsa på mig.

XoXo:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0