Midsommar! <3

Blev till och Fira Midsommar med Emma hos tvillingarna.
Som vanligt har jag glömt tvilling nr 2s namn, men jag vet i allafall Hanna :D
Hahha, hel sick kväll.
Emma och någon till hade stått och satt upp badminton(stavning) nätet för att spela i ca 45 min, och Emma har tjatat i två veckor om d där jävla spelet, endå spelade hon inte en enda gång, haha.
Knäppskalle.

Emma och jag, vette fan vad jag håller på med asso xP

Emma dansar, det missade jag dock totalt xP

Emma och Lina kramas lite ^^

Mindre snygg bild asso xP ahhaa

HAHAHA, Emma ser lite lurig ut bakom allt.

Himla städat och fint dagen efter när vi vaknar på morgonen..
Det första Emma gör är kliver ner och knäcker en öl, Skadad asso.
Aja, kvällen var sjukt rolig fyfan asso.
Konstigaste kvällen på länge, men as fun!
Nu längtar man lite till nästa års Midsommar, haha.

Jag hamnade under en stol oxå. Eh, på något sätt.
Emma sa att jag var full, jag nekar och trillar och rasar understolen, tummen UPP!(Y)
Haha, sen höll jag på att trilla ner för Hannas läskiga jävla trapp som typ lutar neråt hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0