Midsommar!

Trevlig midsommar alla!
Själv ska jag fira mid sommar på hemma fest med Emma och massa annat trevligt folk, det här kommer bli awesome!
Ska hissa Prideflaggan ist för svenska dessutom haha! Underbart!

Emma (:

Nu är klockan lite över sju, och jag har precis färgat håret rött (:
Men tänkte hoppa i en dusch nu, sen ska jag och mamma dra och sola lite, tänkte köpa en blondering oxå och blondera håret en gång sedan färga om håret rött, så blire lite bättre rödfärg.
Mitt hår var ju endå mörkbrunt när jag färgade d.
Men det blir säkert skit bra efter!
Måste bara tjat lite på mamma.

Asso fyfan, jag och Emma drog till haninge centrum och köpte två vinflaskor och öl..
Det blev tungt, stackars emma fick bära ölen xP haha
Förlåt Hjärtat! <3

Men men! Fixa time, Pussen:*

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0