Ojoj

Det var ett tag sen jag var här inne och skrev.
Vet inte varför jag tappat intresset för Blogg, hmm.
 Vet inte ens vad jag ska skriva, men kände att jag behövde skriva något i allafall.

I morgon är det måndag då ska jag träffa Hanna Trygg för första gången efter två års väntan:D
Sjukt spänd, haha.

Var på tanto i Onsdags och Chill drack lite med Iruba, Linn, Lina, Johan och jag.
Sen kom Ylva och hennes polare dit och hälsade och var med oss tills vi drog vidare och hem.
Drog till Tanto på Torsdagen igen,. som vanligt blir jag dyngrak och gjorde en faceplant mitt i tanto. Hahaha.
Drog ut till Ribby i fredags med Lina, Linn och Johan, sen drog vi på efterfest i Vårberg/vårby? vad fan det heter, någonting med vår.
Anyway, det var hos Nathalie som jag träffade på nyårs festen. (:
Det var trevligt.. Johan sov, linn sov, lina jag Natha och Jimmy satt och fylle snacka..
Var hemma halv elva, :P
Igår blev d ribby med mamma, fysatan var kul det var, efterfest med 30+ are är så jävla klockrent. <3

Idag blir det till att ta det lugnt tror jag (:


Kebab <3

Kommentarer
Postat av: trygg.

Det var kul att få träffa dig :)

2010-06-15 @ 22:07:33
URL: http://tryggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0