23/3-10

Sitter i soffan just nu och små messar med min kära.
Sitter och dricker en soppa, as god, typ asiatisk elr något sånt var den.
Hur god som helst är den i allafall.

Har ju sammanfattat bara lite vad jag gjort d senaste två veckorna.
Får göra lite mer senare.
Funderar på om jag ska gå ut och gå.

BTW! Som jag kom och tänka på nu.
VI HAR INGEN TOALETT!
Dom har rivit den, dom ska typ göra om hela så dom har rivit ut den enda ner till marken och lagt in ny betong och golv och allat möjligt :O
Asso haha, ni ska se..
Ska ta en bild sen när dom som arbetar dragit, lite pinsamt att springa in med en kamera och trycka upp i fejset på dom när dom jobbar.

Men asso, vi har fått nå små fyrkanter där ute nu som man måste ha nyckel till att gå och duscha om kissa och allt vad man nu behöver.
Jävla tur att dom fan är fräsha.
Men vidriga oxå, folk som går in dit och skiter, skiter typ sönder dom.
Sen tar dom inte toaborsten och tar ort allt bajz som sitter kvar.. As VIDRIGT!
usch usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0