Bakade även igår..

Blev till att baka igår när jag kom hem efter att jag och Iruba skulle varit ute och gått vilket blev, stå i centrum och snacka ett tag ist..
Haha, vi var så jävla lata så vi orkade fan inte gå någonstans efter hela dagen fram och tillbaka till Haninge.
Så vi snackade lite skit, velade med att sola vilket vi inte heller gjorde och gick hem sen vid tjugo över nio xP

Ja jisses, som sagt..
Jag ställde mig och baka direkt när jag kom hem.
Vad hemma typ halv tio så klockan tjugo i elva var kakan klar haha, så satt jag, mamma och lillasyster och tjockade oss.
Jag åt två hyffsat små bitar och mamma och amanda tryckte seriöst i sig resten!
Jävla tjockisar asso.
Jag får ju bara svulla på helger. Så inge mer candy för mig nu asso :O


Innan den ska in i ugnen och bli fet!

När den är färdig gräddad och glasyren är på!
Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0