Gay Kryssning (Kanske)

Förhoppningsvis, skulle vara skit kul.
Jag och Min pertner funderar i allafall på att åka på den, det är den 29de april.
Skulle ju vara hur kul somhelst i allafall tror jag.
På tiden oxå, att vi gör något kul tillsammans tycker jag faktist.
Och jag som älskar kryssningar, JAG VILL JAG VILL JAG VILL!
Men men vi får se hur d blir med den saken.
På fredag blir det tydligen hemmafest oxå, då min kära kommer hit.
Festen är i nacka, jag bor i vh.. Spännande.
Men d blir nog bra, jag håller humöret uppe för min älskade.

På tal om blåbär, så kom jag på att, alltid så fort jag sätter upp mitt hår så kallar min kära mor mig för lilla My.
Ni vet från Mumin.
Haha hon är ju så söt och jag är alltid grinig så det passar nog ganska bra ihop.
Hahahahaha GOD!
Aja, kul kul. Bara det rödoranga håret som saknas, sen är ju allt klart.


Bild tagen från Google.se
Hon är ju så söt!
Älskar henne, alla borde Älska Lilla My.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0