Glass och Pizza (ca 1-2 veckor sen)

Tempo har fått in seriöst godaste glassen ever! Efter B&J..
Den är sjukt god, så jag och min familj har tjockat den säkert i två veckor.
Men nu är d slu på d i allafall, inge tjockis ätning här inte.

Det värsta är att d är inte allt vi har tjockat Pizza oxå, för ca två veckor sedan..
Efter d har jag inte ätit så överdrivet mycket faktist.
Det har lett till att jag(idag sen 21 mars) är sjuk just nu, väldigt illa mående och ont i magen, äter jag för mycket spyr jag tillslut.

Men men d går över snart, jag är så mycket jag känner att min mage klarar av just nu, vilket hit tills varit två soppor och en knäckemacka, men endå.
Det är i allafall något, och jag försöker att äta mer.
Det börjar bli bättre så jag är på god väg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0