I'm, Home!

I'm Home, I'm Home, I'm Home!
Nu är jag hemma från småland, Nu kommer d bli en massa bloggande!
Det blir inte så mycket till bloggande när jag är i småland tyvär, vilket är lite synd.
Säger hela tiden att jag ska bli bättre, men blir ju inte d.
Men jag är ju inte där för att blogga utan för att vara med min tjej.
Men ska försöka slänga in i allafall ett och två inlägg om dagen nästa gång jag är där.


Som sagt har varit i småland i tre veckor nu, skulle bara vara en men blev tre pga lite stuff.
Det har varit super mysigt att få spendera tid tillsammans med min kära..
Men nu är jag hemma igen, så tillbaka till bloggandet och tillbaka till "verkligheten".

Kom hem idag vid sju tiden ungefär. Iruba kom och mötte mig i stan snäll och underbar som hon är.
Fick även hjälp med att bära lite, hade så mycket saker och allt var super tungt.

Hann väl typ komma hem, slänga av mig lite stuff, äte mat gå och handla prata väldigt lite med min bby och fixa mig lite och sedan springa till bussen.
Drog över till Iruba ett tag och kollade på film, åt godis och kakor, och drack läsk!
 Allt jag inte får äta/ dricka.
Men eftersom  vi inte träffats på tre veckor var d värt d.
Vi kollade på Robin Hood, den tecknade ofc.
Och lite speciel skit efter åt, och en liten inspelning av musse pigg.
Så söt han är, från 30 talet.

Tog i allafall bussen hem som gick 00.25.
Hade velat ringa min bby när jag kom hem, men hon hade ju redan gått och lagt sig så d va ju lite fail, men men.
Får prata i morgon ist.

På tal om i morgon.. Ska jag och Iruba in till stan och kika lite hade vi tänkt.
Jag skulle behöva köpa Ansiktsmasker och lite Home Spa stuff, typ peeling för ansiktet å kropp, och härliga krämer och body butter.
Hårfärg ska jag införskaffa oxå, behöver färga håret någon gång.
Skulle jag gjort för en månad sen, guess what colour!
Tänker jag tyvär inte säga, det lär märkas.

Anyway, nu är klockan kvart i fyra och jag ska upp tidigt i morgon och för att åka in till stan som sagt.
Så nu behöver jag sova.

Saknar min bejb Fruktansvärt mycket..
Hoppas du sover gott.

Å, Tack Iruba som kom och hjälpte å mötte mig i stan.
Pussen på alla
Natti natt:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0