"Snälla snö, Försvinn!"

Så ligger jag på morgonen när jag vaknar och tittar upp.. Ut genom Carolinas förnster som är över sängen.
Nu har man tröttnat, för nu har d varit sol tre dagar och snön har smält och fryst på igen.
Så nu har d varit blaskigt och slaskigt och halt!
Grrr! Morr!
Jag vill inte ha is och slask, jag vill har sol och torra gator med gröna träd, kvittrande fåglar.
Är trött på den kalla vita blanka backen, som knappt går att gå på.
Man bara glider omkring och ser dum ut.

Det är så jobbbigt att behöva kliva över två meter höga högar med snö, för att dom dumma jävlarna skottat för genvägen som alla tar.
Ist är d en meter djupa hål där folk har klivit och gjort små steg för att komma förbi/över där snö rasar in i skorna och vattenpölar billdats.
Nej, NU FÅR D VARA NOG!

Dessutom har detta skit väder förstört mina bruna vinter stövlar.... Som förövrigt just nu ligger i en påse i en annan påse och ruttnar......

Blä!
Försvinn snö, försvinn!



På tal om blåbär..
Carolina pratade om att komma ner om två veckor, så jag pratade med mor min om d.
Kul svar man får " på tisdag har vi ingen toalett"

-Eh va? Ingen toalett?
-Nej, dom ska ju göra om i alla badrum så tror inte Carolina vill komma hit..Kommer ha så mycket folk här som springer om dagarna och man måste gå ut för att gå på toa.
-KUL!!!!! *nOT*

Aja, har inte sagt d till Carolina än, har inte kommit så långt. Hon var så ledsen idag för att jag åkt, så ville inte göra henne ännumer upprörd.
Så får tala om d för henne i morgon.

Och! Som pricken över I:et så kommer vi inte heller ha någon baksida under HELA FUCKING JÄVLA SOMMAREN!
KUUUUUL! INTE!
ah!
Nej, för dom har rivit d vi byggt, och ska bygga om på baksidan elr vad fan dom ska göra för något.
Sen ska vi oxå vara inplastade hela fucking sommaren så kommer inte ens kunna öppna ett förnster.
Det är ju skit skönt på sommaren när d är varmt svettigt och äckligt inomhus.
Yummi.

Nu blev jag frustrerad, nu måste jag sova. Klockan har redan junnit bli fem över fyra så d är på tiden.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0