Stor städa/Stor rensning

Har börjat om med att städa på mitt hemska rum, ska strax lägga in lite före bilder..¨
Efter bilderna lär ju ta ett tag eftersom att jag för tilfället inte mår så prima men men..

Som sagt började på att städa på mitt rum..
Ska beställa lite nya kuddar och fodral til täcke och kudde till min säng, även en nalle som finns på h&m som ska sitta i mina säng.
Jag ska skapa en lite mer romantisk/sexig säng nu.
För tillf'llet är d svart och leopard mönstrat och inget är ju sexigare än leopard mönster.. Men jag ska dra in lite tukos och rosa oxå, sen är d både romantiskt och sexigt :D

Lite för bilder;
Ser lite bättre ut just nu men är inte klar än.

Min härliga hög med en liten del av att mina kläder.

En del av mina väskor som hänger på dörren..
Skulle behöva skaffa en ny plats åt dom, men jag har inge
Plats för dom någonstans :S

Liten del av min garderob som behövs rensas.
Hälften ska ut, och en annan hälften ska in.

En annan del som ska rensas, och som är klar..
 får ta bilder sen när allt är klart (:

Jag har rensat så mycket på mitt rum så hälften saknas känns d som, hoppas jag inte gjort mig av med något jag kommer sakna sen bara haha
 :*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0