20/5 - 23/5

HAHAHA, God!
Sick helg.
Drog med Iruba till Skara.
Tiger kom dit oxå och träffa mig, så söt.
Satt på en buss i tre timmar bara för att träffa mig, puss på dig!
Hade i allafall sjukt kul, Började dricka på Torsdagen, efter ett mindre trevligt samtal.
Efter någon drink drog vi till lekplatsen där jag lekte lite.
 Snubblade runt, trillare och ja lite sånt.
Fick två storna inre blåmärken på höften och ett blåmärke på vänstra knät. :P
Efter några timmar ute drog vi in kolla film, lite mys sen sova.
HAHAHA SORRY YLVA!

 
 


Men men, På fredagen ägnade vi typ hela dagen åt att fixa oss, Nixxxie åkte från Örebro till skara för att festa med oss, skit najs.
 Vi drog på KullenFESTIVALEN!
Det var skit kul, lite mindre bra tillfällen oxå, men men d ska vi inte prata om.
Jag gick in i ett par buskar för att snacka i tele med Nixxxie precis innan han kom, går förlångt tror att d kommer en väg, men NEJ! Då kommer det en kant som jag snubblar över en halv meter ner, gör en halv volt typ skrapar upp knät, och får lite fler blåmärken, och sliter upp hela strumpbyxorna, men fy fan vad kul d var.
Kände inget heller så d var skit bra.
Men men, kvällen gick vidare hade rätt trevligt, och lite mindre trevligt meeeen i allafall.Satt uppe till typ fyra och snackade med Nixxxie oxå, super trevligt. (:


   


På lördagen var d time att dra hem, men jag och Iruba hoppade av i ESKILSTUNA ist, och stannade i staden.
Drack lite hade as trevligt, Träffade Angelica från Kim's fest oxå.
Var tydligen någon typ miniPride där i torsdags så det var sjukt mycket flator och bögar överallt.
Skit kul, vi drog på gaykrog oxå, det var mindre kul.
 Men träffade en brud där som var as schysst i allafall.
Efter den kvällen blev d Taxi hem. Haha
As najz helg, verkligen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

din brud knullar dvärg från nynäshamn omfg

2010-05-24 @ 10:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0