26/5-10

Hade en väldigt trevlig onsdag, men Alex och Iruba.
Vi drog till Harry B James och hade as kul..
Träffade en tjej där som jag försökte para ihop med Jocke, men jag var tydligen mer intrssant.. Haha
God, ja kul vare iallafall, på hela kvällen.
Men  men, hade as najz.
Blev lite för full bara kanske, men annars så.
Skällde ut Tiger oxå, varför vet jag inte haha.
 Pinsamt asso.
Men men.
Som sagt kul som fan var d.
Blir Paradise i morgon oxå!

  

Haha lite Dans på Scenen, måste sett förjävligt ut xP

Hahaha, Jocke fick Ragg endå trotts allt.
Han sa att han bjöd mig på Angelica oxå, haha skadad.

Jag är Faktist singel, jag får Pussas med VEM FAN JAG VILL!
And you can't judge me! ;)

Sara, Angelica och Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0