Funderar

Sitter och funderar lite över förra fredagen, jag och carolina blev fulla så jävla fort, vi hann inte mer än komma till förfesten hos emelie så var vi stupfulla.
Vad gjorde vi gentligen?
Jag minns inte ens vilken tid vi kom elr gick till/från Paradise.
Det enda jag minns från att vi drog från paradise, är dt jävlig Kaoset som uppstod ( som vanligt) och sedan att vi sitter på Mc Donalds.

Carolinas Donken mat.

Jag minns inte hur vi kom till donken, och knappt när vi drog därifrån.
Jag minns inte när vi tog oss hem, bara att jag hoppar av bussen i Äckliga västerhaninge, sitter där och väntar på bussen hem till mig i en halv timme, sen inser jag att den inte kommer förens om en till halvtimme, så då går vi hem.
Men jag minns inte vägen på pussen från sthlm. haha
Antagligen för att jag sov xP

Jo, och jag bytte skor med ylva, för jag hade så jävla ont i fötterna efter mina. tror jag? elr har jag drömt d?

Jag vet oxå att jag hade så äckligt jävla ont i fötterna när jag och carro gick från centrum och hem till mig.
Fysatan vad ont jag hade då.
Usch usch, nej seriöst.. DRICK MED MÅTTA!
Det här var ju riktigt illa, varför alla dessa minnesluckor?
Haha, lir ju bara pinsamt.

Minns en gång när jag och ylva var ute, på bussen hem spydde jag ner mina stövla, YUMMY!
Inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0