Hem Imorgon

I morgon åker jag hem..
Skulle igentligen åkt hem i dag, men blev inte så.
Måste ringa mamma sen, min mobil har tydligen dött.
Tyckte d var lite konstigt att mamma inte har hört av sig.
Men men som sagt i morgon åker jag hem.
Missar en dag på Kompassen, så måste ringa dit fett tidigt i morgon och säga att jag är i småland och kommer hem på kvällen. Inte bra, men inte mitt fel.

Mamma kommer döda mig, usch.
Vill inte ringa henne, haha. xP
Jag orkar inte.

Men men, i morgon mellan typ sju åtta antar jag att jag är hemma i allafal.
Suger att åka härifrån, men ska bli skönt att komma hem, och ha något att göra om dagarna(Kompassen)
Sen så måste jag skicka efter personbevis så att jag kan få lite pengar snart ;)


Mina ben ch väskor på tåget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0