Orka?!

Asso seriöst, det är fyra timmar sen jag var inne senast och har redan 20 nya.
Orka..

Haha god! Vilka är d som orkar sitta och skriva!

Har dygnat i allafall, as najz. Suttit och snackat med en brud på Qx, Tiger och Hanna.
Hanna gick och la sig runt ett sen har jag snackat med Trygg till halv sju i morse :P Haha
 As kul har vi haft i allafall! Haha.
 Saknat Hanna super mycket, så kul att vi har kontakten igen, lycka lycka lycka.

                                                               Hon åker för övrigt förbi sthlm den 9de juni,
                                                                   då ska vi ses i hela flera timmar. KUL! <33
                                                                                                                Längtar (:
                                                                         Sen blire ju på Pride vi ses igen ;)

                                Har i allafall varit i handen på soc i morse åkte vid tjugo över sju,
                                  skulle vara där åtta det gick bra, snart får jag pengar :D HA-HAA!
                                 Då ska jag åka till Gbg har jag bestämt. 
                                   Träffa en Tiger graowr.

Kommentarer
Postat av: trygg.

Göteborg, när? :)

2010-05-26 @ 10:11:04
URL: http://tryggan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, om du kollar på ditt... ex?... Aja, Qx



"Otrohet är otroligt lågt, och den vägen skulle jag aldrig gå!

So don't you even try.."



omg, i lol'd

2010-05-26 @ 12:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0