Drama i blogg världen

Jag förstår verkligen inte hur alla bloggare orkar bråka med varandra.
Varför?!
Whats the big deal lixom.
Och verkligen alla gör u det.
Amir och dennis M, Dennis och Yosef, kissie och paow och så vidare.
Asso hahahahahaa!
PALLA!
Jag skulle aldrig palla vara vän med stora bloggare, det verkar ju bara vara problem för alla och mellan alla.
Kul lixom.
Varför kan man inte bara vara vänner, fast det är klart då får man ju inte likamånga läsare..
Kanske ska hoppa på kissie när jag ser henne nästa gång på stan, så kanske jag får ännu fler läsare vem vet!
Haha, nej skämtosido, jag fattar bara inte grejen.
Alla är bara grymt patetiska.

*spy på* *spy på*
Förstår inte ens varför jag läser om dom, jag läser inte deras bloggar däremot falsksanning och gossip.
Kissies blogg ibland när jag behöver något att skratta åt.
HA-HA-HA!
"alla  vill vara som mig, jag är rik, får allt serverat, alla älskar mig"
frågan är ju hur rik och älskad hon verkligen är..

Ja jisses*blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0