Emmas Önskelista

Detta är då Emmas briljanta och genomtänkta önskelista..
Sa hon till mig o_O

Haha jag gillar alla "alex" önskningar, AHHAHA!

EMMAS ÖNSKELISTA

- En tröja
- En byxa
- Kläder
- Alex kommer in med frukost naken på morgonen
- Cd skivor med Anouk
- Cigg
- Vitt vin, vilket som helst förutom sött
- Explorer Vodka, Vodka Explorer?
- Alex råkar tappa tröjan när hon ska böja sig efter sin dator
- Middag
- Öl på krogen
- Alex råkar inte ha på sig några trosor när jag vaknar
- Cigarr
- Alex säger att hon ska gå på toa, när hon kommer tillbaka
så är hon iklädd ingenting och säger " Hey baby, saknat mig? "
- Gitarrsträngar
- En flaska Chapel Hill
- Alex vaknar på morgonen och kräver att jag ska ta av henne
kläderna med tänderna
- Pepsi Max
- Go öl, typ Miller
- Alex väcker mig på morgonen med en öl mellan hennes bröst som
jag måste dricka upp direkt
- Skaldjur
- En katt
- Smycken
- Hårfärg
- Alex tycker att vi ska skynda i oss julmiddagen för tydligen blir
det en surprise hemma
- En solning på ett solarium, eller 53
- Löshår som man har på huvudet
- Skor
- Kavaj
- Piercingar
- Alex är inte i sängen när jag vaknar. Jag går och letar överallt
och tillslut så hittar jag henne i köket. Liggandes på matbordet
med sushi över hela kroppen. Typ som i SATC fast lite annorlunda då
- Parfym
- Dataspel
- Hångel
- Alex säger till mig "You've Been A Very Bad Girl, A Very, Very, Bad, Bad Girl, Emma"
och stänger dörren till sovrumet. Resten kan man räkna ut


Med väldigt vänliga hälsningar och kramar så tackar jag för mig
Puss och kram / E M            M     A     F






Haha, smygfyllot lixom!
Älskar listan xP

Så fruktansvärt roliga grejer xP


Kommentarer
Postat av: Sara

Grymt inlägg de här ska vi nog kunna fixa inga svåra krav men jag märker att de mesta hänger på alex hahah !

2010-11-19 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0