Finne :(

Asso jag har seriöst fått en finne på rumpan.. Men det är väldens minsta!
Men Emma har haft kul och messat massa Finneskämt nu bara för d.
Här är några

1. "vad är d för skillnad mellan Alex och Kicki, ingen båda har skaffat en finne." (hennes fru är finsk, antar jag?!)
2. "vad trångt det kommer bli i sängen nu när vi är 3 stycken som ska dela."
3. "finnens återkomst "(konungen återkomst)
4. "den modiga lilla finnen" (den modiga lilla brödrosten)
5. "Barbafinnen"(Barbapappan)
6. "An American finne"(an americab crime)
7. "Desperate finne"(desperate housewives)
8. "Svenska hollywood finnar"(svenska hollywood fruar)
9. "Finn ett fel"
10. "Om vi ska gifta oss, ska finnen oxå ha klänning?"
11."Vet inte om jag är redo för trekant."

Den sista var ju klart bäst dårå..

Ja, hon har haft kul helt enkelt elr JÄVLIGT tråkigt xP

Kommentarer
Postat av: Anonymtjej :D

Tja!

Jag har följt din blogg i ETT ÅR nu :) Jag ville bara säga att du är otroligt fin!

Du har bra klädsmak & köper alltid massa nytt så jag undra om du säljer kläder på tradera? :o



2010-11-02 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0