Go´morron!!

Sovit gott alla glada?
Någon tjurskallig kanske?

Nu äre i allafall dags för mig att kliva upp och fixa mig lite ska lämna in paket på posten och åka till handen och vara lite duktig.
Blir nog en Timmes vandring oxå om det inte är snöstorm när jag ska dra.
Då blir det till att gå till haninge, en timme fram och tillbaka FUCKING AWESOME!

Bjuder på en lite äldre bild oxå.
Jag och Lina.

Se så snygg jag var i rött hår, äve då det inte syns så jätte mycket.*blink*

Nej nu ska jag fixa mig och äta frulle hade jag tänkt.. men är inte så hungrig.
så skippar frullen och fixar mig och drar kan äta när jag kommer hem igen efter en vandring, då matsmältningen är på topp!

Pussen på er era sötnosar! *kyss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0