Hellu!

Åh, jag skulle ha vaknat vid åtta i morse men vaknade kvart i tio, så jag ställde in mötet jag skulle varit på idag.
Men men, nytt möte i morgon!  tror jag.
Haha, aja jag får ta och kolla upp det.

Är det någon av alla somläser min blogg som ätit Palt?
Emma håller på och lagar det just nu, tar ju bara sådär tvåtimmar att laga*blink*
Jag skulle vilja veta från fler om det är gott?
Enligt henne så äre det, jag har i allafall lovat att jag ska smaka och det ska jag oxå.
Alltid kul med nya maträtter, Testade till och med suchi för hennes skull!
Fast det var ingen höjdare smakade sjögräs och hav. USCH!

Nu ska jag i allafall fortsätta medstädningen och sedan rensa ut min garderob.
MYCKET ryker, finns så mycket snyggt i min garderob nu men som jag aldrig använder.
Så nu får det flytta ut ur garderoben så får nytt flytta in.

Hihi

Skriver mer sen.

Pussen på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0