Movie Time

Det blir A Nightmare Before Christmas.
Underbara film asso.
Lärju somna till filmen men endå.
det skulle bara vara bra, har möte i morgon så får inte sova förlänge..
Har sovit bort hela dagen jag och Emma somnade tidigare idag och vaknade runt sex och sedan somnade jag igen efter maten.
Haha ja jisses lat!!!
Jag kommer bli tjock tillslut ska nog ut och gå varje morgon en timme och äta lite mindre så man förlorar lite i vikt.

Någon som är intresserad av att gåen morgon promenad med mig varje morgon 7-8?

Haha någon som är pepp, jag är fan inte det, men jag känner att det är fan på tiden.
Jag och Emma måste oxå över till sebbe i morgon kom jag på nu får gå över innan jag ska tillmötet, Emma ska ha kartonger från honom så hon kan skicka sin elgitarr somhon sålt.
Biatch, den som var så jääävla snygg!


Jag vill lätt ha något liknande som bara står på mitt rum för att vara snyggt, som den här var meningen att göra.
Men jag får ju aldrig ordning på mitt rum,men nu ärjag på god väg.

Men men, nu blire movie.
Emma sover redan brevid mig.
Night night, glöm inte borsta tänderna.


XoXo:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0