Trött!

Vaknade sent idag/igår, vaknade typ ett kanske.
Jag vaknade klockan halv fem på natten och kunde inte somna om, sen så somnade jag ist klockan halv nio på morgonen  när Emma klev upp.
Sjukt onödigt, men var så jävla trött.
 Så jag gick upp vid ca ett tåden då Emma kom hem igen efter att ha varit och träffat sin mamma i stan.
Hon kom hem med julklappar från sin mor till oss, hon är ju så söt.
Hon bjöd på middag idag oxå, det blev asiatisk buffé för mig, Sushi och Asiatiskt för Emma och Mongolisk(stavning) Buffé hennes mor, as gott.
Jag älskar thai, Kinesiskt & asiatiska bufféer, UNDERBART gott.

Det var jätte trevligt, vi satt där i två timmar och åt och pratade.
Jag tröck i mig en jävla del asso, och efterrätt.
Haha, tjock man kände sig efteråt asso.
 Mådde lite illa gjorde jag oxå.

Hade tänkt att hoppa i ett bad med Emma när vi kom hem oxå men så blev det inte Emma somnade, haha.
Och jag fastnade vid datorn.

Jag håller på med en önskelista till Emma, hon har bett mig göra en så jag håller på.
 Det tar fan längre tid än vad man tror har suttit med den nu sen vi kom hem typ tio och klockan är tre nu.
Men det är för att jag ska vlja ut lite grejer, fixa ild till skriva vad det kostar vart det finns, stolek och så vidare.
I paint...
Så ja det tar sin lilla tid, haha.

Juste jag fick även ett Kuvert utav Emmas mamma, det var en lite julklapp, det ska bli kul och öppna den på jul.

Jag och Emma ska för övrigt åka till stan och titta efter en julklapp till hennes mor, vi har redan bestämt från vilken butik.
Vi har även bestämt vad vi ska köpa till min lillasyster i julis, och mor håller vi på och planerar, jag har en julis till mamma som jag redan bestämt att jag ska köpa.
Mama kommer älska den *blink*


Aja jag är allderless för trött för att orka skriva just nu, ska lägga in lite bilder i morgon och lite fler bilder från förra veckan.
Shit vad seg jag varit den här veckan.. när man till och med inte ens laggt upp klart bilderna från förra fredagen. haha
Aja

Night night, glöm inte borsta tänderna barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0