Filmer

Har tittat lite filmer.

A Christmas Carol

Med Jim Carrey. den var riktigt dålig.
Tråkig och man tröttnade.
Och så fick jag lite små ångest. Diss!

Lemony Snicket's a series of unfortunate events

Oxå med Jim Carrey,SÅ JÄVLA BRA!
Har sätt den förut och nu har jag sätt den igen.
Jag gillar verkligen denna film. Hiss.

An American Crime

En hemsk berättelse, en bättre än bäst film.
Den här tittar man på med gråten i halsen.
Den är fruktansvärd.
Sätt den föärut såg den igen i förrgår.
Ska snart se den igen. Hiss!

Coraline

En utav min absoluta Favorit filmer.
Alla måste se den! Hiss!!

Kommentarer
Postat av: iruba

an american crime är nice

2010-10-15 @ 19:25:12
URL: http://iruba.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa. fast. tim burton har ju inte gjort coraline.

2010-10-16 @ 10:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0