Flytt!

Nu ska jag hjälpa Emma att flytta!
Sitter och väntar på Charlie som ska komma vid tre och köra oss ochså..
Så ska alla hennes saker hit hur fan ska vi få plats?!

Och mamma säger "ställ in det på ditt rum".. Vadfan jag själv får ju knappt plats på mitt rum! hahahha
Aja, det löser sig ska fixa lite i datarummet så slänger vi in det där så länge.*blink*

Men men, nu ska jag fixa mig.
Är tillbaka vid fem typ.

Jag är så smal!!
Hur kan man dumpa mig för en fetare tjej? Ful oxå för den delen! :O
Hahaha, aja.
Bilden är från första gången jag och Emma umgicks, ganska mycket kärlek vid första ögonkast.<3
I måndags var det fyyra månader för oss, känns mer som fyra år.*puss*


Kommentarer
Postat av: Sandra

vem dumpade dig för en fetare tjej? :D hihi

2010-10-27 @ 18:16:06
Postat av: Lisa

Eller hur, vem fan dumpade dig för en fetare tjej:O?

2010-10-29 @ 18:58:24
Postat av: Adam

nu får du ju ta och berätta?

2010-10-29 @ 23:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0