Frukost på Sängen

Jag var söt  i morse och gjorde frukost på sängen åt min mor,så satt vi i hennes säng och åt frulle tillsammans.
Vi pratade lite om hur lycklig och bra allt känns med Emma.

Vi pratade om min Pappa som inte existerar(stavning?) för mig, men han finns ju fortfarande.
Han är seriöst dum i huvudet, och har aldrig funnits där för mig.
Men vi får väl hoppas att han inser sitt misstag snart och kanske bli bättre.. men efter 11 års väntande så tror jag inte det kommer hända i detta liv.
Maybe next life.*blink*

Skit i honom nu, tillbaka till det riktiga ämnet, Frulle på sängen!
Det var jätte mysigt.. det var länge sen jag fick en mysig stund med min mor, så det kändes bra.
Jag och min mor har en underbar relation till varandra, hon är som mamma, en syster och en bästa vän för mig.
Jag skulle seriöst gå under utan henne.
Så denna morgon var väldigt mysig (:


Mysigt.
Jag gjorde två mackor med ost, kalkonskinka, gurka och paprika, en kopp te och en red bull till mamma.
Jag tror nog det enda hon såg när hon vaknade var redbullen..HAHAHA
Jag åt i allafall, ägg med paprika och Kalkon,en macka, en kopp te och en X-Ray.



Dexter gjorde oss lite sällskap i sängen oxå, och åt upp mamma skinka och försökte minsann norpa åt sig min skinka och ägg!

"Inget konstigt alls"

Kommentarer
Postat av: S

Fin han e Dexter......

Jag saknar er där hemmma specielt din mor ha det så bra.

2010-10-26 @ 14:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0