Godmorro'n

Sådär ja, nu har jag och Emma ätit frukost, ägg,kalkon, paprika och gurka.*ler*
Elr ja, Emma åt räkor ist för Kalkon, hon är ju veggi.

Jag har blivit laktos intolerant(stavning) till hälften typ.(?)
Det är ju lite tråkigt för mig som ska behöva tänka på vad jag trycker i mig nu mera och vad jag köper.
Det är lite svårt faktist att tänka på at köpa laktosfritt när jag inte är van att behöva tänka alls.



Har precis pratat med Charlie nu så han ska hjälpa Emma flytta sina saker från Stuvsta hit, blir runt fyra halv fem.
Tyvär kan jag inte hjälpa till, då jag har ett viktigt möte. *blink*
Men men, jag kanske hinner bli klar innan dom åker, så kan jag nog följa med och hjälpa till (:

Inte så kul att skruva ner hennes hylla dock, har inte ens en aning om vart fan vi ska ställa den här sen.
Men det löser sg alltid ska ni se!

Igentligen äre det ju jag som är djävulen och Emma ängeln, men i detta fall är det hon (A) *blink*


"Inget konstigt alls"

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Emma åt räkor ist för Kalkon, hon är ju veggi."



haha

2010-10-26 @ 22:32:28
Postat av: Helene

välkommen till min laktosfria värld :D

2010-10-28 @ 01:00:06
URL: http://djhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0