Hur Emma och jag Träffades..

Ganska kul endå hur Emma och jag träffades första gången.
Jag, Lina och Sofie var på Paradise och jag såg Emma några gånger där inne och tänkte lite för mig själv typ"Vilken BABE!", HAHA ne men.. jo typ men jag fattade väl att henne skulle jag ju aldrig ha en chans på lixom.
Varför skulle jag intressera RockBaben lix.

Men jag fick en chans att prata med henne för när dom stängde placet så satt Emma utanför och rökte, jag satte mig brevid henne och tänkte inte så mycket mer på det.
Än typ, "hihi, i'm right beside you!"
Jag vet inte vem som började prata men jag tror det var hon som började prata med mig, hon frågade mig säkert 5-6 gånger vad mitt namn, såklart.. hon var ju dyngrak!
Kul var det i allafall, vi satt och pratade lite bara skit.. hur gammla vi var, vad vi hette(200 gånger om) och massa annat skit.
Sen var hon tvungen att dra då mitt upp i allt, till mc donalds där hennes polare väntade på henne.

å Jag, Lina och Sofie gick oxå till Mc Donalds, jag då för att leta efter henne igen, hehe.
Tyvär hittade jag henne, då blev jag lite ledsen men min första tanke när jag började prata med henne var "hon är för Cool för mig", HAHAHAHAH as if!
Men det är klart, hon såg ju cool ut, nästa bitchig. Haha den fjompen!

Anyway, det gick några dar typ så hitta hon mig på Qx och skrev till mig, vi pratade lite på qx och sen msn.
Sen någon dag efter 15/6 så skulle jag och Lina in till Tanto och sitta där och hänga lite så jag frågade om Emma ville komma dit och göra oss sällskap, vilket hon ville det var ju trevligt, men så blev det inte.
Ist åkte vi hem till henne drack vin och hade trevligt, pratade lyssnade på musik och lite.
Efter typ två timmars väntan kom Joel dit haha, stackarn hittade. Du är så FAIL!
Jag coh Emma var väl lite pussiga med varandra, elr det var snarare jag som blev lite pussig med henne.
Det var ju lite kärlek vid första ögonkast.

Sen den dagen umgick vi hela tiden, varje dag, jag sov över hos henne hela tiden och var inte speciellt mycket utan varandra.
Vi firade Midsommar tillsammans hemma hos Hanna och där blev vi tillsammans, då hade vi känt varandra i Tio dagar. Så den 25/6 blev vi tillsammans, den dagen är nu den lyckligaste dagen i hela mitt liv.

Jag fick oxå veta utav Emma att när hon pratat med mig utan för paradise, då första gången vi pratade så hade hon tänkt att "det är kvinnan i mitt liv" vilket var väldigt gulligt och glatt för mig att höra.

Jag har verkligen ALDRIG mått så bra i hela mitt liv som jag gör nu och som jag gjort sen vi träffades.
Jag har aldrig känt mig så säker och trygg hos en annan människa som jag gör hos henne.
Hon är min andra halva, vårt liv är bestämmt.
Det här förhålladet är gjort för att lyckas, vi är som skapta för varandra.

Jag kommer aldrig att älska en människa så mycket som jag älskar Emma.
Jag är verkligen lyckligaste människan på jorden.
Hon ger mig så mycket.. kärlek, känslor och glädje.

Jag älskar att pyssla om henne, laga mat fixa och dona.
Göra hennes frukost, pussa och mysa på henne.
Hon är verkligen livet för mig.
Min mening med livet.

Och en sak till.. Hon har väldigt vackra händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0