Jag börjar bli sjuk!!

Oh No, jag börjar bli sjuk!
Elr jag typ är sjuk..
Är jag sjuk på Torsdag när Emma har spelning går jag fan endå, för då är det här någon förbannelse över mig bara därför.

Jag har jätte ont i halsen och är förkyld, så jag missar mitt möte idag.
Jag kan knappt prata för jag har så ont, så känns inte så värt att gå på ett möte när man inte an prata.

Bara att ställa in

Men det känns ju skönt, slippa åka iväg.*blink*
Mindre skönt att det är pga sjukdom.
Men men, jag får ligga i sängen hela dagen och tare lugnt.

Jobbigt läge att jag ska ut ikväll med tjejerna.
Nu blir det mycket te och värktabletter så jag känner mig kry ikväll.
Denna kväll ska bli av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0