Lokalkrogen

Gick ut med Sara och Emma igår, vi drog till likal krogen här i vh bara.
As lame.
Men trevligt i allafall, Emma slog ner mammas gammla väns son, det var lite kul..
Pinsamt för honom att bli nerslagen av en brud, men rätt åt honom.
Han var fan efter oss hela tiden, jag gav honom en käftsmäll och puttade bort honom inne på krogen.
Åh Emma gick på honom ute efter dom stängt för hon tröttnade.
Han var på Sara och mig, och sa till mig att min Brud var en Bitch, så då fick han en till bitchslap.
Men men, det var lite roligt att se min tjej i action, hon höll ner honom i luvan och drog några knytnävar.
GO EMMA!(Y)

Haha, Anyway förutom det så var kvällen bra.
Jag, Sara Emma & Sudde drog hem till Sara och drog några shots.
As goda var dom, och kul hade vi.
Emma lärde mig sjunga oxå, och det gick väl sådär..
Min sångröst är inte mycket att hurra över, HAHA.

 
Jag & Sara 

Min fina tjej, Emma <3

Yummy Yummy, Jag var snyggast på hela stället såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0